Особливістю нового насоса став невеличкий, але найважливіший компонент - велосипедний клапан.
Авжеж, ви знаєте, що зазвичай використовуються три його версії: клапан Sclaverand (SV) найбільш герметичний та використовується в більшості на спортивних мотоциклах; Клапан Шредера, або автомобільний клапан (AV), використовується в автомобілях і для простих велосипедів, а клапан Данлопа (DV) - це класичний велосипедний клапан, який простий, як двері, у використанні і утримується на місці великою накидною гайкою. Для усіх трьох клапанів потрібні різні головки насоса, що не дуже зручно.
І тут ви відчуєте цінність SCV, адже його можна адаптувати до існуючих насосів. Достатньо замінити головку власного приладу на Clik Valve та підключити адаптер.
На самому ніпелі немає зовнішнього різьблення, для підключення насосу потрібен свій перехідник. Для фіксації голови на корпусі клапана є канавка, а у голові кілька кульок.
Schwalbe пропонує як перехідник під шредер для "стандартної" голови насоса, який повністю сумісний із Clik Valve і дає власнику всі його плюси, так і повністю нову голову для насоса. Новий клапан не забиватиметься герметиком і збільшить потік повітря, що проходить через нього, в 1.75 – 2 рази. Жодних крутилок для фіксації самого клапана (як у преста) теж не передбачено, конструкція клапана підпружинена (як у клапанів під шредер).
Клапан можна встановити і на стандартні ніпелі під преста простою заміною серцевини.
За словами Schwalbe, їхнє використання замість звичайних клапанів дозволяє прискорити накачування шин майже вдвічі.
Тут можна переглянути, як замінити із Presta:
Із Dunlop:
Монтаж безкамерного клапана:
Щоб стравити тиск, достатньо натиснути нігтем на тоненький шток зверху.
І власне, як зсередини працює цей клапан: